Klantenservice

Bij elke levering geven wij u de garantie dat onze producten vers of vers ingevroren zijn en van de allerbeste kwaliteit. Wij geven u de garantie: Dat we de beste producten aan u leveren qua kwaliteit, smaak, versheid en betrouwbaarheid. Alle producten m.u.v. kip worden door onze slagers met de hand gesneden. De verzending wordt gedaan door Post NL Food verzendservice. Zorg dat u thuis bent op de dag van levering het pakket kan niet bij de buren afgegeven worden, mocht u niet thuis zijn dan gaat het pakket retour naar ons en zijn wij genoodzaakt om € 20,- extra in rekening te brengen, dit omdat we met vers voedsel te maken hebben en wij met een schadepost zitten. Post Nl Food levert in de avond tussen 18-21.30 uur. U krijgt zodra het pakket verzonden is een Track & Trace code via email.

Klachten over een artikel of onze dienstverlening

Heeft u een vraag of een klacht over een product of onze service c.q. dienstverlening, neem dan direct contact op met ons via e-mail of per telefoon. Per e-mail ontvangt u binnen 1 werkdag een reactie. Per telefoon proberen we in overleg tot een oplossing te komen.

Herroepingsrecht

Op grond van de wet sluiten wij herroepingsrecht uit op onze producten omdat vlees een vers product is en snel kan bederven. Daarom zijn zij van dien aard dat ze niet teruggestuurd kunnen worden. Doch wij vinden dat het vlees vers, van uitstekende kwaliteit en lekker moet zijn, dus voldoet het niet aan uw wens of smaakverwachting, laat het ons dan weten. Als er iets even niet leverbaar is omdat wij het vlees van eigen dieren verkopen kan het zijn dat er een bepaald stukje vlees even niet leverbaar is. Aan een rund zit immers een beperkte hoeveelheid van een bepaalt soort, neem als voorbeeld de ossenhaas. Aan een rund van 500 kilo zit ongeveer 4 kilo ossenhaas en dan kan het zijn dat deze op is. Als er iets op een bepaald moment niet leverbaar is dan halen we dit product even van de website af.

* Vooral met speciale landelijke feestdagen zoals Kerstmis - Pasen - Pinksteren en dergelijke vragen wij u hier rekening mee te houden en uw bestelling ruimschoots tevoren te plaatsen om er zeker van te zijn dat u uw producten zult ontvangen. U kunt de afhaal- of afleverdatum aangeven via de email of telefonisch, wij houden hier dan rekening mee. 

 


Contact informatie
De Drentse Wei
Noorder Hoofddiep 15
7912 TP Nieuweroord
06 5207 - 4397
info@dedrentsewei.nl

* Vereiste velden